.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رابطه پنهانی آرزو راز قتل نادر جوان را فاش کرد
رابطه پنهانی آرزو و خلیل راز قتل نادر جوان را فاش کرد . سرهنگ کوهکن سرکلانتر انتطامی شهرستان گرگان در مصاحبه با خبرنگار پلیس گفت : در غروب روز سه شنبه 26 دی ماه 85 شخصی به نام رضا ساکن روستای جهان آباد به ماموران کلانتری استرآباد شمالی مراجعه و گفت : فرزندش به نام نادر 18 ساله دارای قد بلند ، لاغر اندام و کاپشن مشکی از ساعت 3 بعد از ظهر از منزل خارج و به خانه مراجعه ننموده است . وی گفت : ماموران تحقیقات و بررسی های خود را در این زمینه آغاز تا اینکه در ساعت 9 صبح روز بعد یعنی چها ر شنبه 27 دی ماه 85 شخصی در تماس با مرکز فوریتهای پلیسی 110 اعلام نمود جسدی در زمینهای کشاورزی اطراف روستا افتاده که سریعاً ماموران به محل اعزام و مشاهده نمودند تمامی لباسها و بدن جسد سوخته شده و قسمت سر جسد نیز احتمالا با یک جسم سخت ضربه خورده است . سرکلانتر انتظامی شهرستان گرگان گفت : در بررسی های بعمل آمده مشخص شد جسد همان نادر می باشد که شب گذشته مفقود شده بود . پس از اطلاع خانواده وی ماموران تحقیقات و بررسی های خود را جهت شناسایی قاتل یا قاتلین جنایت آغاز نمودند . سرهنگ کوهکن گفت : ماموران در تحقیقات اولیه دریافتند که مقتول متاهل بوده و همسرش به نام آرزو قبلا دارای خواستگاری بوده که شدیدا به وی علاقه داشته است. سرکلانتر گرگان در ادامه به نحوه دستگیری قاتل این جنایت اشاره کرد و گفت : در ادامه تحقیقات پرینت مکالمه تلفنی خواستگار آرزو به نام خلیل و آرزو گرفته شد و پس از اطلاع از موضوع ماموران خلیل 22 ساله به همراه آرزو 18 ساله را دستگیر که در بازجویی بعمل آمده خلیل اعتراف نمود که با همدستی آرزو مقتول را به زمینهای کشاورزی اطراف کشانده و وی را به قتل رسانیده و جسد وی را آتش زدم . سرهنگ کوهکن در پایان گفت : متهمان پس از بازجویی با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند .

رابطه پنهانی آرزو و خلیل راز قتل نادر جوان را فاش کرد .

به گزارش شمال نیوز ، سرهنگ کوهکن سرکلانتر انتطامی شهرستان گرگان گفت : در غروب روز سه شنبه 26 دی ماه 85 شخصی به نام رضا ساکن روستای جهان آباد به ماموران کلانتری استرآباد شمالی مراجعه و گفت :

فرزندش به نام نادر 18 ساله دارای قد بلند ، لاغر اندام و کاپشن مشکی از ساعت 3 بعد از ظهر از منزل خارج و به خانه مراجعه ننموده است .

وی گفت : ماموران تحقیقات و بررسی های خود را در این زمینه آغاز تا اینکه در ساعت 9 صبح روز بعد یعنی چها ر شنبه 27 دی ماه 85 شخصی در تماس با مرکز فوریتهای پلیسی 110 اعلام نمود جسدی در زمینهای کشاورزی اطراف روستا افتاده که سریعاً ماموران به محل اعزام و مشاهده نمودند تمامی لباسها و بدن جسد سوخته شده و قسمت سر جسد نیز احتمالا با یک جسم سخت ضربه خورده است .

کوهکن گفت : در بررسی های بعمل آمده مشخص شد جسد همان نادر می باشد که شب گذشته مفقود شده بود . پس از اطلاع خانواده وی ماموران تحقیقات و بررسی های خود را جهت شناسایی قاتل یا قاتلین جنایت آغاز نمودند .

سرهنگ کوهکن گفت : ماموران در تحقیقات اولیه دریافتند که مقتول متاهل بوده و همسرش به نام آرزو قبلا دارای خواستگاری بوده که شدیدا به وی علاقه داشته است.
سرکلانتر گرگان در ادامه به نحوه دستگیری قاتل این جنایت اشاره کرد و گفت : در ادامه تحقیقات پرینت مکالمه تلفنی خواستگار آرزو به نام خلیل و آرزو گرفته شد و پس از اطلاع از موضوع ماموران خلیل 22 ساله به همراه آرزو 18 ساله را دستگیر که در بازجویی بعمل آمده خلیل اعتراف نمود که با همدستی آرزو مقتول را به زمینهای کشاورزی اطراف کشانده و وی را به قتل رسانیده و جسد وی را آتش زدم .
سرهنگ کوهکن در پایان گفت : متهمان پس از بازجویی با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.